Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR Business Partner (m/v/x)


Functie

Wij geven 'dienstverlening' een nieuwe betekenis. Altijd aan uw zijde! Wij staan klaar om uw leven en dat van uw gezin in goede banen te leiden, ongeacht uw leeftijd, de periode, uw overtuigingen.


Jobomschrijving

  • Je beheert de administratieve personeelsdossiers.
  • Je biedt eerstelijns hulp aan de personeelsdienst: aanvragen van medewerkers beantwoorden via telefoon, e-mail en face-to-face.
  • Je neemt deel aan de voorbereiding van de in- en uitdiensttreding van medewerkers (operationele en administratieve ondersteuning).
  • Je verzekert de opvolging van uitkeringen, ziekteverloven, wettelijke verlofdagen, thematische verlofdagen, enz.
  • Je stelt sociale documenten op.
  • Je ondersteunt teamleden bij het uitvoeren van hun taken.
  • Je neemt deel aan rekruteringstaken (cv-screening, planning sollicitatiegesprekken, feedback aan kandidaten, enz.).
  • Je zorgt voor de voorbereiding en opvolging van de uitbetaling van lonen en hun administratie.
  • Je woont vergaderingen bij en stelt (je) notulen op.
  • Je stelt contracten en addenda op in overeenstemming met het wettelijke kader.
  • Je beheert en archiveer alle documenten en info die specifiek zijn voor de dienst.
  • Je werkt op integere wijze en geef je blijk van betrouwbaarheid en verantwoordelijkheid bij het uitvoeren van je taken.

Jouw profiel

Opleiding
  • Je hebt een bachelor of een master diploma (in humanresourcesmanagement, psychologie, personeelswerk, enz.).

Technische competenties
  • Je kan een werkervaring van minimum 3 jaar voorleggen in human resources.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans of bereid dit te worden.
  • Je kan werken met de gangbare kantoortoepassingen (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Je communiceert vlot, duidelijk en op een gestructureerde manier, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Ervaring op het gebied van rekrutering is een troef.

Gedragscompetenties
  • Je geeft blijk van creativiteit en ondernemingszin.
  • Zelfontwikkeling: je geeft blijk van zelfstandigheid en enthousiasme in verband met de werkomgeving.
  • Je gaat servicegericht te werk: je biedt kandidaten en medewerkers een persoonlijke dienstverlening en onderhoudt constructieve contacten met hen.
  • Je geeft blijk van betrouwbaarheid: je handelt integer, in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, je respecteert de vertrouwelijkheid en de aangegane verplichtingen.

Aanbod

  • De opportuniteit om je – zowel op persoonlijk als op professioneel vlak – te ontplooien en te evolueren binnen een dynamische werkomgeving.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met een reeks extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, een terugbetaling van de aanvullende ziekteverzekering en een terugbetaling van een hospitalisatieverzekering via een mutualiteit).
  • Een regeling van 38 u/week.
  • Flexibele werkuren (mogelijkheid tot opname van overuren).
  • Terugbetaling kosten van openbaar vervoer tegen 100 %.
  • Structureel thuiswerk tot drie dagen per week (forfaitaire thuiswerkvergoeding van 70€/maand).
  • 34 vakantiedagen bij een voltijdse tewerkstelling.
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen, zodat je je kan blijven ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak.
  • Een eindejaarspremie en een eindejaarstoelage.
  • Het kantoor is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (dichtbij het Zuidstation en het Stefaniaplein – Metro Louiza) en gratis parkeergelegenheid achteraan het gebouw.

Solliciteren